Monday, September 26

Fyeena Iryanie Binti Aznam






name dia Fyeena Iryanie Binti Aznam. orang panggil dia Fyeena. 1st time aku kenal dia, happy aku dibuatnya. macam macam aku story dengan dia. mesej aku penuh dengan nama dia jer. takde budak lain mesej pon selain dia buat hari ni. haha. seronok. kita orang start dari pagi sampai malam. asyik mesej jer. kalau kita orang bosan sampai takda idea nak tanya, kita orang main teka teki. teka teki to yang best, aku ada macam macam teka teki. dia pon ade juga tapi tak ingat. pelik, hee. then, cerita pasal biodata. hehe. now, aku akan jaga biodata kau elok elok. lagi 1, aku nak cakap aku sayang kau. kalau ade orang kacau kau, bagitau aku, biar aku starlet kepala dia. hehe. ini story buat hari ni. thanks for reading <3

                                                                                                                                            - Signature -
                                                                                                                                                  Hasif

No comments:

Post a Comment